eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy usluga moze byc towarem? › Re: Czy usluga moze byc towarem?
  • Data: 2007-10-19 14:27:02
    Temat: Re: Czy usluga moze byc towarem?
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rafal M pisze:
    > On 19 Pa , 00:38, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
    >
    >
    >> ROZPORZ DZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 1 pa dziernika 2004 r. w
    >> sprawie trybu post powania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna
    >> odpowiada reklamacja us ugi telekomunikacyjnej
    >>
    >> Dziennik Ustaw z 2004 r. Nr 226 poz. 2291
    >
    >
    > I jestem wlasnie po lekturze tej ustawy.

    To nie ustawa, to rozporządzenie.

    > Niestety nie ma tam ani slowa o tym, co robic, jesli w tym ustawowym
    > terminie 30 dni, nie dostane odpowiedzi na reklamacje?
    > Reklamacja jest uznana automatycznie za uznana?

    Jest uznana - art. 106 ustawy prawo telekomunikacyjne.

    > Co moge zrobic, gdy mimo wielokrotnych reklamacji dotyczacych
    > nienalezytego wykonania uslugi dostawca nic z tym nie robi? Czy mam
    > prawo wypowiedziec w takim wypadku umowe przed terminem na ktory
    > zostala podpisana?

    Masz prawo uznać, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
    Natomiast - w celu zmotywowania operatora do odpowiedzi - do każdej
    kolejnej reklamacji polecam dołączać żądanie 1000zł (10 000zł / 100
    000zł ;) tytułem odszkodowania za nienależyte świadczenie usług.



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1