eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo? › Re: Czy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo?
  • Data: 2010-07-14 13:31:32
    Temat: Re: Czy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14-07-2010 15:11, spp pisze:
    > W dniu 2010-07-14 15:06, Maciek pisze:
    >
    >> IMHO referencje tym samym tracą sens. Albo trzeba wystawiając je od razu
    >> przygotować "umowę referencyjną", która reguluje takie kwestie jak okres
    >> ważności czy niezbywalność.
    >
    >
    > Myślę, że najlepsze będzie coś na kształt 'książeczki serwisowej'. :)

    Popieram!!

    A na poważnie - Maciek, jak Ty każesz temu, kto wystawia Ci referencje
    deklarować cokolwiek, to on Ci ich po prostu nie wystawi. Nie musi, to
    Ty idziesz do niego po prośbie.

    Ty w ogóle wiesz o czym mówisz? Dał Ci ktoś kiedyś referencje?
    Jak one wyglądały? Opisz w kilku słowach.


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1