  • Data: 2010-07-15 12:57:11
    Temat: Re: Czy to wprowadzanie klientów w b??d lub oszustwo?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (15.07.2010 14:48), Maciek wrote:

    > W wypadku spółek kapitałowych rzeczywiście trudno to inaczej rozwiązać,
    > ale problem przekazywania referencji pozostaje. Dobra, wróćmy do
    > przedsiębiorców z krwi i kości, którzy wszak mogą być przykładowymi
    > wdrożycielami.

    Przedsiębiorca z krwi i kości == OFDG lub spółka osobowa?

    Etyczność tego jest dyskusyjna, ale z drugiej strony nie robiłbym z tego
    problemu bo:
    - jak Maddy wspomniała, referencja jest tyle warta ile jest warta dla
    potencjalnego klienta,
    - duzi wdrożyciele IT z rekomendacjami PZK raczej kojarzą mi się z
    większymi podmiotami, a większe podmioty zazwyczaj wybierają inne formy
    niż OFDG, SC, sj,
    - często taka referencja ma sens, bo razem z przedsiębiorstwem
    przechodzi kadra, która to przecież wdraża a nie szef.

    p. m.