eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo?Re: Czy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo?
  • Data: 2010-07-15 13:11:35
    Temat: Re: Czy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (15.07.2010 14:46), Maciek wrote:
    >
    >> A co do "terminu ważności" to tutaj podmiot oczekujący przełożenia
    >> referencji określa, jakie będą dla niego ważne - czy tez sprzed 2 lat
    >> czy z ostatnich 3 miesięcy. "Ważność" zależy od tego kto referencje
    >> pod uwage bierze a nie od tego, kto je wystawia lub kto otrzymuje.
    >> Postawiliście problem na głowie.
    >
    > Ależ skąd. Sama zauważyłaś, że ludzie nabierają się nie na takie numery.
    > Więc wystawca referencji mógłby zabezpieczyć się przed niepożądanym ich
    > używaniem.
    >
    > Dotąd referencje traktowałem niezbywalnie, jak wykształcenie. Ale widać
    > jest inaczej i referencje stanęły na głowie.

    Myślę że ogólnie do referencji można podejść jak do każdej innej
    informacji o produkcie/firmie.

    Jeżeli jest to uczciwe - to jest w porządku. Tak samo jak przedsiębiorca
    chwalący się tym że odkurzace ZY-123 zdobył jakiś "laur konsumenta" ,
    ale sprzedający odkurzacze ZY-123a , różniące się kolorem klapki.

    Jeżeli to jest nieuczciwe - to zawsze można zainteresować sprawą UOKiK
    lub pozwać o stosowanie nieuczciwej konkurencji, tak samo jak w
    przypadku kiedy ktoś się chwali że jego produkty mają "laur konsumenta",
    kiedy w rzeczywistości tą nagrodę ma odkurzacz a on sprzedaje tostery.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1