    From: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to nie przesada?
    Date: Wed, 20 Apr 2011 12:05:42 +0200

    > Jak dla mnie są to dane zupełnie nieistotne i na tym etapie
    > zbędne dla celów rekrutacyjnych!

    OK. Nie doczytałem wcześniej, że rekrutacyjnych.
    Zostaw pola puste. Jak Cię nie przyjmą z tego powodu, to trudno. I tak
    później byś tam pewnie nie chciał pracować (bo co wymyślą później...)
    jak Ci już nie pasuje na wstępie.

    Ale część pól na sens, tylko się nie zastanowiłeś. Popatrz na to z
    drugiej strony.
    6. Nie chcesz, żeby CI przysłali informację że jesteś przyjęty?
    3. Obywatelstwo może mieć znaczenie dla firmy
    2. Data. Czy sądzisz, że firma nie chce wiedzieć ile masz lat?
    13. Dzieci. Niektórzy nie chcą ryzykować późniejszej pracy w cyklu
    miesiąc pracy - 2 tyg. zwolnienia chorobowego na dziecko w wieku
    przedszkolnym, bo ich na to nie stać.
    16. No nie żartuj. Firma musi wiedzieć przed przyjęciem Cię czy nie masz
    przeciwwskazań do pracy na stanowisku.

    Ogólnie widać,że nie masz ochoty na ta firmę...

    --
    Krzysztof