  • Data: 2007-06-18 05:57:08
    Temat: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana pisze:

    > No cóż, to nie moja wina że podstawy biologii i fizyki są ci obce.

    Otóż podstawy biologi i chemii nie są mi obce, ale argumentów nadal nie
    widzę.

    > Na drodze to wieczność.

    Oczywiście. Przy 90 km/h zdążysz przejechać cały 50 m.
    Przy 50 km/h (miasto)26 m. Prawdziwa wieczność.

    > O ile? 3 krople na miesiąc?

    Zajrzyj na przedmiotową stronę to będziesz wiedział ile.

    > takie tam malkontenctwo lub pieniactwo, bo skoro władza każe to źle...

    Nie, skoro władza mówi że to dla mojego dobra to skaczę pod sufit ...

    > No właśnie. Tak myślałem. Pieniactwo.

    Rozumiem, że nie wiesz co to jest pieniactwo. Podpowiem:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2499845

    > No. W ogóle cały to prawo cię ogranicza...

    Oczywiście że ogranicza. Nie można regulować wszystkiego. Zresztą tego
    uczą na prawie.

    > Jakieś pasy obowiązkowe.... Koszmar.

    Kolejny bezsensowny (w tym znaczeniu że niepotrzebny) nakaz. Nie ma
    przecież powodu, by jak ktoś wierzy w pasy to ich nie zapinał, nawet gdy
    nie ma takiego nakazu.

    A po polsku? bo nia mam zamiaru szukać. jeśli przypadkiem odsyłasz mnie
    do poprzedniej twojej wiadomości, to tam nie było żadnych argumentów.

    > No najczęściej bez świateł jadą asfaltowcy, bo to wynika z ich usposobienia.
    > Mają usposobienie maskujące, więc przyciąga ich maskujący kolor auta i
    > maskujące zachowania.

    Nadal nie rozumiem jakie to miałoby mieć znaczenie, ale mniejsza o to.

    > Jakoś nie jestem posłem, a pomimo to wprowadzili. Więc widać nie są to tylko
    > moje ,,urojenia''.

    To polityka. Niestety posłowie ... aj szkoda gadać.

    Rzeczą powszechnie wiadomą jest to że 90% posłów nie wie nad czym
    głosuje. Wystarczy poczytać ustawy jakie uchwalają.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com