  • Data: 2007-06-18 09:43:35
    Temat: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana pisze:

    > Wystarczy do skasowania siebie lub czegoś, prawda?

    > Czasami wystarczy metr. Ba! Centymetr.

    Oczywiście. Ale zakładamy że na drogach jeżdżą kierowcy, a nie "kierowcy".

    A jeżeli zakładamy że jeżdżą "kierowcy" to jedynym bezpiecznym
    rozwiązaniem jest zakaz jazdy.

    > Do jakiego przedmiotu.... Nie rozumiem.

    Przedmiotowa strona, to strona o której rozmawiamy. Przedmiot dyskusji.
    czemu muszę tłumaczyć rzeczy dość oczywiste?

    > Podobnie jak np. się ubezpieczył. To teraz spróbuj sobie wyobrazić ile osób
    > wykupiło by nieobowiązkowe ubezpieczenie.

    No i co w związku z tym? Źle trafiłeś. Jestem raczej przeciwnikiem
    obowiązkowych ubezpieczeń. Ale nakaz ubezpieczenia OC samochodu ma sens.
    To kwestia prawdopodobieństwa. To chyba jedyne sensowne obowiązakowe
    ubezpieczenie.

    Ale to: Message-ID: <f53v06$jos$1@news.onet.pl> nie jest po polsku.

    > To nie trzeba szukać. Co prawda Twój czytnik jest bardzo kulawy, ale da się
    > do niego doinstalować automatycznie znajdywanie MSG-ID. Może Ci się przydać
    > na przyszłość.

    Mam Thunderbirda. Jaki dodatek mam doinstalować?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com