  • Data: 2007-06-18 13:30:34
    Temat: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Bo? Które słowa nakazując ci przypuszczać to co piszesz?

    Gdybyś jeździł, zwłaszcza dużo i w różnych warunkach to wiedziałbyś
    jaki jest pożytek z włączonych świateł. Ba, doceniłbyś to nawet jako
    pieszy, dlatego "wsadziłem cię" do autobusu (nie wiem, może masz
    limuzynę z szoferem :> ale to na jedno by wychodziło).

    > Czy może uważasz tylko że jak ktoś jest przeciwnikiem jazdy na światłach
    > oznacza to że nie jest czynnym kierowcą? Pomyśl: jak ktoś jest
    > "nieczynnym" kierowcą, czy też pasażerem autobusów to jest mu wszystko
    > jedno czy jest obowiązek świateł czy nie.

    Niekoniecznie. Jak ktoś nie ma doświadczenia jako kierowca to może
    dać się nabrać na takie idiotyzmy jak na tej przywoływanej tu stronie
    (zwłaszcza jeśli do tego ma problemy z fizyką i matematyką).
    Natomiast każdy może (i najczęściej lubi) mieć zdanie na każdy aktualny
    temat, nawet jeśli nie ma pojęcia o sprawie. Można też być przeciw dla
    samej zasady - władza coś nakazuje więc to jest złe, głupie,
    niepotrzebne, ogranicza nasze prawa itd.

    > Nie można od ciebie wymagać odrobiny logiki?

    A od ciebie?