  • Data: 2007-06-18 13:54:29
    Temat: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:

    > Gdybyś jeździł, zwłaszcza dużo i w różnych warunkach to wiedziałbyś
    > jaki jest pożytek z włączonych świateł.

    No jeżdżę około 2000 km na miesiąc i jakoś nie widzę ...
    I co na to twoja logika?

    > Niekoniecznie. Jak ktoś nie ma doświadczenia jako kierowca to może
    > dać się nabrać na takie idiotyzmy jak na tej przywoływanej tu stronie
    > (zwłaszcza jeśli do tego ma problemy z fizyką i matematyką).

    A skąd wiesz czy to ty nie naprałeś się na idiotyzmy głoszone przez innych?

    > A od ciebie?

    Uważam, że moja odrobina logiki jest lepsza od twojej.

    Jednak prawdopodobieństwo tego że ten kto jest przeciwnikiem jazdy na
    światłach nie jest kierowcą jest znacząco mniejsze od prawdopodobieństwa
    tego że ktoś kto jest przeciwnikiem świateł jednak jeździ samochodem, a
    co za tym idzie ma powód protestować.
    Skoro tego nie widzisz to trudno :)

    --
    @2007 Johnson