  • Data: 2007-06-18 16:24:23
    Temat: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > No jeżdżę około 2000 km na miesiąc i jakoś nie widzę ...
    > I co na to twoja logika?

    Że innym zarzucasz problemy z oczami a nie widzisz belki we własnych.

    > A skąd wiesz czy to ty nie naprałeś się na idiotyzmy głoszone przez
    > innych?

    Bo mam pewne doświadczenie jako kierowca, rozumiem podstawowe
    zagadnienia z dziedziny fizyki i techniki, nie mam problemów
    z arytmetyką itd.

    > Uważam, że moja odrobina logiki jest lepsza od twojej.

    To oczywiste, każda pliszka swój ogonek chwali.
    Poza tym niektóre zawody kształtują w człowieku poczucie wyższości
    i nieomylności - może to i twoja przypadłość?

    A w ogóle to coś mi mówi, że ty się tylko droczysz a tak naprawdę
    myślisz co inego :)