    From: stern <s...@n...to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Date: Mon, 18 Jun 2007 05:55:49 +0000 (UTC)

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 18 Jun
    2007 00:28:36 +0200, Wrak Tristana zeznał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 18 czerwca 2007 00:13
    > (autor Johnson
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f54bvm$jbe$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Na drodze to wieczność.

    taaa,
    ograniczmy prędkość do 20 km/h, to wtedy pół sekundy to tylko 5m
    przejechane. Będziemy wszyscy bezpieczni.

    > O ile? 3 krople na miesiąc?

    taaa :-)

    > takie tam malkontenctwo lub pieniactwo, bo skoro władza każe to źle...

    żarówki to konkretny wydatek, a nie malkontenctwo

    > No. W ogóle cały to prawo cię ogranicza... Jakieś pasy obowiązkowe....
    > Koszmar. Uciska i to dosłownie, w poprzek cycków.

    słuszna uwaga

    > Jakoś nie jestem posłem, a pomimo to wprowadzili. Więc widać nie są to tylko
    > moje ,,urojenia''.

    uwazasz, ze poslowie podejmuja decyzje po dokladnym rozwazeniu sprawy? ;)