eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest wyłudzenie?Re: Czy to jest wyłudzenie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest wyłudzenie?
    Date: Sat, 8 Nov 2008 20:57:03 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <gf4quk$u2r$1@news.onet.pl>
    References: <gf4o2o$qfh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bti152.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1226174229 30811 83.29.154.152 (8 Nov 2008 19:57:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Nov 2008 19:57:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Sender: QL5I7LBBij6SHJYAWddtbkhWDluRoz6J
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:562643
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek wrote:
    > Dzień dobry !
    > Jestem posiadaczem palmtopa Fujitsu-Siemens N560. W palmtopie według
    > mnie uległo uszkodzeniu gniazdo, do którego wkłada się kabel
    > synchronizujący urządzenie z pecetem. Napisałem list elektroniczny z
    > opisem objawów uszkodzenia do serwisu mającego w swoim adresie tekst:
    > fujitsu-siemens_serwis. Poprosiłem o ocenę czy mogą podjąć się
    > naprawy i za ile. Najpierw zażądano podania przeze mnie tylko i
    > wyłącznie numeru fabrycznego urządzenia, a po kilku dniach dostałem
    > pocztą elektroniczną "wstępną ekspertyzę techniczną" naprawy
    > urządzenia o podanym przeze mnie numerze seryjnym. Technik, bez
    > oglądania, tylko na podstawie mojego opisu (a czy moja diagnoza jest
    > dobra, to nie wiem) wycenił naprawę następująco: nowa płyta główna
    > 1745 zł, koszt wymiany 160 zł + VAT czyli razem 2325 zł. Jednocześnie
    > w e-mailu jest informacja, że gdy rezygnuję z usługi powinienem
    > zapłacić 160 zł + VAT za ekspertyzę, której dokonano. Z innej firmy


    skad ja to znam. ten sam numer w serwisie EPSONA w bielsku białej...

    tym razem po ekspertyzie drukarki (dostarczyłem ją do serwisu) zaproponowali
    mi okazyjna naprawę której wartość przekraczała koszt nowej drukarki z
    gwarancją 2 lata, łaskawie proponowali mi 2 miesiące gwarancji po naprawie
    :) koszt ekspertyzy 250 zł.

    napisałem pismo z żądaniem wydania drukarki oraz informacją że w przypadku
    przetrzymywania mojej drukarki i podtrzymania rządanai opłaty za ekspertyzę
    zgłoszę sprawę do prokuratury jako wyłudzenie oraz poinformuje centrale
    EPSON i prasę. Drukarkę oddano mi bez dodatkowych kosztów.

    Polecony an grupach serwis naprawił ja za drobną opłatą (powodem złej pracy
    były zabrudzone tarcze kodowe)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1