  • Date: Sat, 14 Feb 2004 16:55:25 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten znak ma moc prawna ??

    WAM wrote:
    > On Thu, 12 Feb 2004 01:04:06 +0100, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki

    Jako że temat przyszedł ze pl.regionalne.szczecin, uzupełnię że chodzi o
    to czy znaki wyświetlane na szczecińskiej Trasie Zamkowej są znakami
    drogowymi w rozumieniu kodeksu drogowego. Zacytowałem rozporządzenie o
    znakach i sygnałach drogowych (poniżej).

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Na znakach na Trasie Zamkowej sa AFAIR symbole barwy _bialej i
    > czerwonej_ na czarnym tle.
    > ^^^^^^^^^

    Moim zdaniem chodzi o to, że zamiast białego tła na znakach, jest czarne
    i znak nadal jest obowiązujący -- mimo niezgodności ze wzorem takiego
    znaku. To że jest tam też i kolor czerwony nie ma znaczenia. Zresztą
    przepis rozumiany w ten sposób nie miałby sensu, skoro nie ma znaków
    które składają się tylko z kolorów białego i czarnego.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Everyone ought to worship God according to his own inclinations, and not