  • Data: 2006-10-07 22:08:39
    Temat: Re: Czy straż miejska może zatrzymywać na ulicy?
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odkąd przejęli część kompetencji od Policji.
    > (Dz. U. z 2003 r., Nr 14, poz. 144, z późn. zm.).

    Póki co nic wielkiego się nie zmieniło. Przybyło tylko: "Zatrzymanie
    pojazdu, którego kierujący nie stosuje się do zakazu ruchu w obu kierunkach
    może nastąpić wyłącznie na drodze, na której obowiązuje taki zakaz."

    Zresztą pachołki tyle mogą na ile im się pozwoli.
    Ja z zasady nikomu poza policją się nie zatrzymuję. Co tam będę pisał -
    przykład: czemu krokodylki na drogach zawsze występują razem z policją... bo
    ten lizak to co najwyżej by sobie lizać mogli.

    +inż.prawa+