  • Data: 2005-03-05 18:31:33
    Temat: Re: Czy spółdzielnia może zrobić coś takiego...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    doc. Furman napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Oto cytat z list, który otrzymałem od pracownika TPSA, na pytanie czy TP
    > może podłączyć mnie do swojej sieci. Czy Spółdzielnia może zrobić taki
    > manewr? Jak to się ma do prawa telekomunikacyjnego i świadczenia usług
    > powszechnych? Ja chcę mieć telefon, ale nie u obecnego dostawcy tylko w
    > TPSA.
    > ------------------------------
    > Niestety mimo starań TP Spółdzielnia Mieszkaniowa, w której Pan posiada
    > mieszkanie nie wyraziła zgody na budowę naszej infrastruktury technicznej w
> [...]

    Typowa spychologia stosowana, kolego docencie. Tepsa nie z takimi
    rzeczami dawała sobie radę. Proponuje poinformować towarzysza pracownika
    tej organizacji mafijnej o istnieniu Prawa telekomunikacyjnego, a w
    szczególności art. 140 i sąsiednich.

    Z drugiej strony - czy jest to oficjalne pismo w odpowiedzi na
    zamówienie? Jesli tak, czy mógłbym poprosić o skan czy kopię takiego
    pisma? Z chęcią pokazałbym go "odpowiednim czynnikom". Przy okazji -
    gwarantuję zmianę frontu.

    Pzdr,

    M.