  • Data: 2005-03-08 09:02:02
    Temat: Re: Czy spółdzielnia może zrobić coś takiego...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek Gorzeński napisał(a):

    > O, to może będziesz również w stanie pomóc mi w podobnej sprawie, tylko
    > zamiast spółdzielni jest prywatny właściciel, który ogrodził skrzynkę
    > telefoniczną (przy okazji grodzenia działki)? Nie mam co prawda
    > oficjalnego pisma, bo od czasu powstania niebieskiej linii trudno jest
    > cokolwiek na papierze wydębić. A odpowiedź z niebieskiej linii na
    > oficjalne zapytanie o warunki techniczne brzmi tak: "Brak warunków
    > technicznych" - chodzi o założenie linii telefonicznej i neostrady.
    > Uzasadnienie: "właściciel terenu na którym stoi skrzynka telefoniczna nr
> [...]

    Trzeba mieć dowody na to, że operator wyznaczony nie realizuje swoich
    obowiązków ustawowych. Czyli zamówienie z potwierdzoną datą wpływu,
    ewentualna odmowa - wtedy od razu skarga do URTiP-u, zawarta umowa w
    terminie 30 dni, podłączenie (lub jego brak) w okresie 18 miesięcy od umowy.

    W przypadku niezrealizowania któregokolwiek z powyzszych - skarga do
    URTiP-u i zbieranie dlaszych kwitów (niestety). Sama rozmowa ze smutną
    błękitną linią nie wystarczy

    M.