  • Data: 2017-12-02 23:43:58
    Temat: Re: Czy sklep może pobierać prowizję za płatność kartą ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-12-17 o 22:14, Kris pisze:

    > Zapłać karta rachunek za prąd na poczcie.

    Kiedyś naliczali prowizję, ale oni kombinowali tak, ze niby zlecasz
    Bankowi Pocztowemu wypłatę z karty obcego banku, a potem tę gotówkę Bank
    Pocztowy przekazywał Poczcie Polskiej, która z kolei gotówkę
    przekazywała Bankowi Pocztowemu regulując w moim imieniu rachunek. Nie
    wiem, czy tylko na podstawie mojej reklamacji, czy więcej osób to
    reklamowało, ale już nie naliczają. Sprawdź. :-)

    > Myślę że poczta prowizję doliczy.

    Myślę, że właśnie nie. Za prąd nie płaciłem, ale kilka innych rzeczy.
    Tylko raz kilka lat temu naliczyli mi opłatę, co było podstawą do
    reklamacji.

    > Daj znać co będzie po upływie miesiąca- naliczaja dalej czy odpuścili po Twojej
    reklamacji

    Sprawdź Ty. Ja płaciłem z miesiąc temu i nie doliczali. Sprawdź, jak
    jest u Ciebie, ale nie sądzę, by mnie znali i inaczej to rozliczali -
    choć mają prawo znać :-)