  • Data: 2017-12-03 09:32:58
    Temat: Re: Czy sklep może pobierać prowizję za płatność kartą ?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie będę specjalnie kupować biletu, by zobaczyć, jak mi się rozliczy.
    > Jeśli przyjdzie obciążenie na kwotę wyższą, niż na bilecie, to po
    > reklamacji nadpłatę mi bank zwróci. Co ciekawe, to sprzedającemu cofną
    > całą kwotę za bilet, a nie tylko prowizję :-)

    > A próbowałeś reklamować?

    Na stronach (np Ryanair) jest napisane bezpośrednio,
    że jest 2% opłaty za opłatę kartą kredytową.
    Ale na paragonie czy bileci będziesz miał kwotę całej transakcji
    i nic nie będziesz mógł reklamować, bo na tyle się umawiałeś i tyle
    zapłaciłeś.
    Kiedyś był chyba u Samcika artykuł dlaczego można im naskoczyć.