    Date: Sat, 25 Jun 2022 17:37:01 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62b71233$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b728b2$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?

    W dniu 25.06.2022 o 17:24, Shrek pisze:

    > Na liście jego obiektów które pojawiły się na youtubie nie ma nic o czym
    > GRU by nie wiedziało.

    1) Nie mam zielonego pojęcia, o czym GRU już wie, a czym nie - Ty
    zresztą najprawdopodobniej też.

    2) Nie wiemy, czy na tych jego filmach nie ma czegoś, o czym oni nie wiedzą.

    3) Nie wiemy, czy pod pozorem prowadzenia kanału o "tajnych" obiektach
    gość nie nagrywa takich obiektów, których na kanale nie ma, ale są
    przykładowo udostępnione innym kanałem zainteresowanym.

    4) Nie wiemy, czy celem filmowca nie jest sprowokowanie ochrony, do
    dekonspiracji.

    JA w każdym razie wiem, że na pewno same zbiorniki, czy okna Abwery nie
    są na tyle interesujące, by je filmować.

    --
    Robert Tomasik