  • Data: 2022-06-25 21:07:50
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2022 o 20:51, Shrek pisze:
    > No to po co gadasz, że jest tam coś czego nie widziałeś?

    Z mojego oglądania nic nie wyniknie. Mieli oglądać ci,m co się na tym
    znają.

    > No wiemy. Koleś filmuje obiekty i wrzuca je na jutuba. A w zasadzie nie
    > tyle obiekty, co kulsonów co przyjeżdzają się pultać. Ty wysnułeś z tego
    > wniosek, że to przykrywka dla filmowania obiektów których nie wrzuca na
    > jutubie, ale udostępnia gru. No powiedzmy że policyjny nos, ale dla
    > porządku zapytam - a czemu gru nie miałoby wusłać kolesia z miniaturową
    > kamerką z alieksperes i nagrać co potrzebuje bez robienia szopki? Jednym
    > słowem konfabulujesz.

    To Ty sobie ubzdurzyłeś, że ja twierdzę, ze on udostępnia to GRU. Ktoś
    na początku zapytał o przepis karny, który może wchodzić w rachubę i go
    wskazałem. A dalej, to sobie po prostu paczę, jak twierdzisz sam teorie,
    z którymi walczysz. Czy gdyby to interesowało wywiad Salwadoru, to by to
    coś zmieniło? Tak. Wiem., Być może nie ma wywiadu Salwadoru :-)

    > Jego wyjaśnienie jest logiczne, przekonywujące i co najlepsze
    > rzeczywiście działa. No tak to działa - jak koleś robi legalne rzeczy i
    > potrafi do tego logicznie i przekonywująco wyjaśnic co robi i dlaczego
    > to gdzie widzisz powód, żeby go kulsoneria szarpała?

    Ja? JA uważam, że powinno się go po prostu i9gnorować, albo zbadać
    sprawę i jeśli są podstawy, to zamknąć za szpiegostwo - a nie jeździć i
    legitymować, bo to nie ma sensu.

    > No więc mu udowodnij albo daj mu spokuj. Tak to działa w cywilizowanych
    > krajach.

    Toteż ja nawet nie zacząłem go niepokoić. To Ty cały czas bijesz pianę i
    szukasz na siłę "cywilizacji".

    --
    Robert Tomasik