    Date: Tue, 16 Aug 2011 09:31:44 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy otrzymam pieniądze po śmierci mojej mamy?

    (16.08.2011 03:54), witek wrote:

    > to wiem
    > to sie jakos inaczej nazywa.
    > mozna rozporzadzic konkreetnymi przedmiotami wykluczajac je w ten sposob
    > ze spadku.
    [...]

    Przyjmuję na wiarę. Upieram się jednak że można rozporządzać tylko
    swoimi przedmiotami.

    > po też.

    Czyli rozumiem że rozdzielność majątkowa czy coś takiego. No to do tego
    chyba by musiał do tego notariusza udać się mąż matki, który jak się
    domyślam, niekoniecznie musi być zainteresowany.

    Chyba że te pieniądze pochodzą sprzed ślubu, bądź z innego powodu są
    majątkiem odrębnym.

    p. m.