  • Data: 2011-08-18 11:36:35
    Temat: Re: Czy otrzymam pieniądze po śmierci mojej mamy?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-14 20:06:13 +0000, seven <s...@n...com> said:

    > Kto ma rację?
    Ty.

    > Co moja mama powinna zrobić, chcąc mieć pewność, że otrzymam pieniądze?

    Dać ci je. I długo żyć potem...

    > Co ja, po jej śmierci, powinienem zrobić,

    Przynajmniej kwiatek i świeczkę.

    > aby otrzymać pieniądze?

    To zależy od przyjętej metody ich przekazania.

    > Jak długo będę będę musiał czekać na pieniądze?

    To zależy od matk i przyjętej metody przekazania.

    > PS. Proszę o przystępne wyjaśnienie

    Matka może ci dać, ale jeśli przeniesie się na łono Abrahama przed
    upływem 10 lat od darowizny, będziesz musiał odpalić działkę
    spadkobiercom.
    Matka może ci je zapisać, co niczego w zasadzie nie da, jeśli
    spadkopbiercy postanowią podzielić się tymi pieniędzmi.
    Mniej więcej tak.

    > ; nie znamy się na prawie.

    To dlaczego nie pójdziecie do prawnika, który za pieniądze powie wam co i jak?

    --
    Bydlę