  • Data: 2010-11-07 19:33:23
    Temat: Re: Czy odwoływać się ponownie od wezwania do zapłaty MPK?
    Od: " Dżery" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedź, miałem zrobić tak jak napisałeś, a teraz się tylko w tym
    utwierdziłem. Dodatkowo poskarżę się na niekompetencję kontrolera i zażądam
    wyciągnięcia od niego konsekwencji.
    Co do dowodu zapłaty to dołączę ponownie (zrobiłem to już za pierwszym razem)
    wydruk z historii płatności mojego konta w systemie Skycash.com, przez który są
    realizowane transakcje. Konto jest indywidualne, przypisane do numeru telefonu,
    a w historii są wszystkie szczegóły płatności takie jak czas, rodzaj biletu,
    numer pojazdu.