  • Data: 2010-11-07 19:27:21
    Temat: Re: Czy odwoływać się ponownie od wezwania do zapłaty MPK?
    Od: " Dżery" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Palik <p...@T...pl> napisał(a):

    > Nowy system opłat za MPK we Wrocławiu uważam za oszukańczy i celowo
    > nastawiony na okradanie klienta...........

    Wdrażanie tego systemu to porażka. Dość przypomnieć problemy z przedłużaniem
    ulgi studenckiej na kartach/legitymacjach. Kiedy wreszcie po zamieszaniu
    odpuścili studentom konieczność przedłużania ulgi po podbiciu legitymacji to
    okazało się, że moja dziewczyna i tak musiała to zrobić, bo coś z jej
    legitymacją nie działa (prawie przez to została spisana przez kanara, który
    na szczęście nie bardzo wiedział, co ma robić). Jako rozwiązanie kazali jej
    wozić ze sobą... wydruk z automatu potwierdzający przedłużenie biletu (!)
    Niestety niekompetencja kontrolerów i obsługi to standard, nowoczesne
    technologie ich chyba przerastają. Nie wspominam już o takich drobiazgach jak
    niedziałające lub źle działające automaty, problemy z płaceniem kartą, jak i
    samym systemem płatności przez komórkę (niedochodzące przelewy doładowujące
    konto).
    Na twoim miejscu poszedłbym na skargę do Miejskiego Rzecznika Konsumentów i
    podrzucił temat prasie, oni lubią takie historie.