  • Data: 2010-02-18 20:00:38
    Temat: Re: Czy musze placic za niekupiony program ??
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    .html

> [...]
    > Odesłanie programu w podanym terminie stanowi rozwiązanie umowy
    > licencyjnej, a tym samym powoduje utratę wszelkich praw z nią
    > związanych.[...]
    > Wersje demonstracyjne
    > Wszystkim zainteresowanym naszymi programami oferujemy możliwość
    > zapoznania się z ich pełnymi wersjami. To więcej niż możliwość przyjrzenia
    > się pracy typowych wersji demonstracyjnych. Gwarantujemy przyjęcie zwrotu
    > zamówionego programu zgodnie z warunkami podanymi powyżej.
    >
    > Twoje kontakty z Vulcanem były 3 lata wcześniej, więc może umowa była

    Nie wiem co jest ani co bylo na ich stronie. Wiem jaka przyslaili umowe na
    papierze - ta skopiowalem w pierwszym poscie do wgladu

    Tak swoja droga, z tego powyzszego wynika, ze jak odeslalbym "program" to
    rozwiazalbym umowe licencyjna. Ale ja jej nigdy nie podpisalem, a z tresci
    wynika jasno - nie zapalce nie ma licencji. to co mialbym rozwiazywac
    odsylajac plytke ??

    Fantom