  • Data: 2010-02-19 09:10:12
    Temat: Re: Czy musze placic za niekupiony program ??
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
    news:hlk6ug$32r$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie wiem co jest ani co bylo na ich stronie. Wiem jaka przyslaili umowe na
    > papierze - ta skopiowalem w pierwszym poscie do wgladu
    >
    > Tak swoja droga, z tego powyzszego wynika, ze jak odeslalbym "program" to
    > rozwiazalbym umowe licencyjna. Ale ja jej nigdy nie podpisalem, a z tresci
    > wynika jasno - nie zapalce nie ma licencji. to co mialbym rozwiazywac
    > odsylajac plytke ??
    >
    > Fantom
    Jeżeli jest to cała treść umowy, to brak wniesienia opłaty oznacza, że nie
    zawarliście umowy; tym niemniej coś czuję, że nie jest to cała treść - kilka
    lat temu pośredniczyłem w zakupie oprogramowania, prawdopodobnie z tej firmy
    (albo podobnej - musiałbym przetrzepać swoje zabałaganione archiwum i to z
    niepewnym skutkiem), i kojarzę sobie, że umowa była podobnie skonstruowana,
    jak ta, którą tu podałem. W tym przypadku, moim zdaniem, możecie wisieć
    Vulcanowi za 3 lata, ponieważ wg nich (info ze strony) rozwiązaniem, czy
    rezygnacją z umowy jest odesłanie płytki, chyba do dwóch tygodni.
    Pozdrawiam
    PawelT