eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem) › Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
  • Data: 2004-01-07 13:49:47
    Temat: Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PZU nie musi współuczestniczyć w postępowaniu. Poszkodowany nie ma żadnego
    obowiązku
    > wdawania się w dyskusje z PZU. To jest właśnie różnica pomiędzy
    ubezpieczeniem OC

    Gdybym był ubezpieczoną stacja, to nie wdawałbym się w dyskusje z
    poszkodowanym, informując jedynie o tym mojego ubezpieczyciela. Jeśli wygrałby
    ze mną w sądzie, to i tak wszelkie koszty pokryłby zakład ubezpieczeń, skoro
    odmówił wcześniejszej wypłaty odszkodowania.

    > kierowców, gdzie zakład ubezpieczeń musi być stroną procesu o odszkodowanie
    za szkodę

    W tym przypadku zakład ubezpieczeń nie musi być stroną, ale w takim razie po
    co ktoś wykupuje ubezpieczenie a następnie z niego nie korzysta?

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl