eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem) › Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
  • Data: 2004-01-07 15:43:13
    Temat: Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
    Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    >  Gdybym był ubezpieczoną stacja, to nie wdawałbym się w dyskusje z
    > poszkodowanym, informując jedynie o tym mojego ubezpieczyciela.

    Rzecz w tym, ze moj samochod stoi w myjni BP i rozmawiam z przedstawicielem tej
    firmy. Nie wiem co to jest PZU albo Hopla-Assurance czy inne ASSURE-4-U.
    Z mojego punktu widzenia szkode wyrzadzil mi BP, chce miec swiadkow (np.
    policje) i nastepnie zwrocic sie do BP o odszkodowanie.

    BP mi wyplaca te pieniadze a potem odbiera sobie je od ubezpieczalni.

    Tak to byloby na chlopski rozum. Czy jest jakas podstawa prawna mowiaca o tym,
    ze jest inaczej?

    Czy jak dziecko wybije mi szybe a rodzic powie, zebym rozmawial z firma Hopla-
    Assurance z siedziba w Nigerii to tez mam z nimi rozmawiac?

    Fajnie jest byc prawnikiem chyba :)

    Dzieki,
    Wojtek