    From: "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna porzucic prace z dnia na dzien?
    Date: Fri, 27 Jan 2012 19:32:19 +0100

    news:jfq4hb$4po$4@inews.gazeta.pl...

    > umowa ustna jest tak samo wazna jak pisemna
    > wymog sporzadzenia umowy na pismie nie uniewaznia tej ustnej.
    > z tym, ze przy braku umowy pisemnej cieżko bedzie coś drugiej stronie
    > dowiesc, co nie znaczy, ze sie nie da.
    >
    > A odpowiadajac na twoje pytanie czy mozna nie przyjsc do pracy:
    > A ktoś cię zmusi lub cie tam teleportuje bez twojej zgody?
    >
    > Co najwyzej konsekwencje beda inne niz bys oczekiwal.

    czyli z tego co rozumiem porzucenie pracy?
    a z drugiej strony ile pracodawcow zwlaszcza sezonowych nie wyplaca za prace
    obiecujac umowe ktorej nie bylo ? pewnie w tej sytuacji tez ciezko cos
    udowodnic

    ludzie czasem pracuja bo chca miec prace, rownie dobrze pracodawca moze
    powiedziec
    ze od jutra nie pracujesz przy braku podpisanej umowy bez swiadczen
    wypowiedzenia?