  • Data: 2010-02-17 11:11:27
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli "tamci" zaplanowali taką akcję, widząc okazję w postaci
    > telefonicznej prośby o zgodę na opóźnienie płatności, to rzeczywiście
    > jest problem: nawet próba powołania się na brak formy pisemnej (mniejsza
    > czy "prawnie" słuszna czy nie) skutkuje samobójczo: "pan pokaże pismo
    > w którym zgodziliśmy się na opóźnienie".
    >
    > "Pan przestał płacić, więc uznaliśmy że Pan wypowiedział umowę,
    > no to przestaliśmy świadczyć, i co nam Pan zrobi", coś w tym stylu.

    Jest taki "myk" - a nawet dwa:

    1. Ja PRZECIEŻ ZAPŁACIŁEM - tyle, że z opóźnieniem. O zgodę na które zostali
    zapytani.
    2. Ich regulamin zawiera zapis o "możliwości rozwiązania w razie braku
    zapłaty" - ale już nie ma zapisu o "rozwiązaniu w razie nieterminowej zapłaty"!
    3. Gdyby ktokolwiek chciał tu odpowiedzieć: "przecież to nie znaczy, że będą
    czekać na pieniądze 20 lat" - owszem: nie musieli czekać 20 lat, bo sam się do
    nich zgłosiłem, poinformowałem, zapytałem o zgodę. Wiedzieli, że dostaną
    pieniądze za miesiąc. I dostali. I nawet na rozprawie nie przeczyli faktowi
    tejże rozmowy.