  • Date: Tue, 16 Feb 2010 23:31:06 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?

    Nieco wkurzony pisze:

    > Jakiego "wznowienia"? Nie ma "wznowienia" tam, gdzie nie ma utraty ciągłości.

    Aha - czyli nadal masz łącze? No to co marudzisz? ;->

    I płacisz grzecznie rachunki za to łącze, co je masz? ;->

    > Umowa nie została wypowiedziana.

    Ignorowanie przez ciebie stanu faktycznego niczego nie zmieni.

    > Aha, jak kupujesz np. telefon w Erze, to pozwalają Ci tam formułować umowę
    > sensownie? No tak: takie rzeczy tylko w Erze.

    Oni maja swoich prawników. Jak twojemu prawnikowi nie spodoba się ich
    umowa - możesz jej nie zawierać.

    > Dodam, że w czasie zawierania tej umowy usługodawca był faktycznym
    > monopolistą. Nie mogłem "pójść gdzie indziej".

    No i? C'est la vie.

    > Nie było "oświadczenia woli" w żadnej postaci. Ani na papierze, ani inaczej.
    > Co więcej: zapewniono mnie, że mam wpłacić, i problemu nie będzie.

    Zmienili zdanie.

    [ciach]

    > "W pewnym sensie" to mi coś nie brzmi ani zbyt prawniczo, ani zbyt ściśle,
    > mówiąc już tak najogólniej.

    Już ty na ścisłość to nie masz co narzekać - twoje zeznania są tak
    chaotyczne, że głowa boli.

    Opisz może DOKŁADNIE, co się wydarzyło - krok po kroku.

    Bo póki co z twojego tekstu wynika, że odcięli łącze, a ty bez pytania
    ich, co się dzieje, poszedłeś od razu do sądu ;)