    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę nie płacić?
    Date: Sat, 6 Mar 2010 07:41:20 +0100

    news:qu3fyc5ziq2w$.1do85nn70on52.dlg@40tude.net...

    > Andrzej, znajdz mi operatora ktory da net 30 Mbit + tv cyfrową z
    > nagrywarką
    > za mniej lub równo 190 zł m-c, to natychmiast podpisze umowe :)

    a czy napeno potrzebujesz az tak duzy download? nie jest to aby sztuka dla
    sztuki?
    pozatym jest jeszcze np aster
    ja za taki zestaw: upc tv z dekoderem hd + telefon w najnizszej opcji +
    aster twoj dom (10 mega) place niecale 170

    przy czym chcialbym zaznaczyc, ze pakiet "twoj dom" na stronie wyceniaja na
    140 zyla, a ja mam za niecale 60, od taka blokowa promocja
    wiec moze i ty pomysl jak nie nad zmiana calkowita operatora, to nad
    rozdzieleniem uslug, oczywiscie jesli masz takie mozliwosci, bo pakiet twoj
    swiat (20 mega) kosztuje 167 zeta, jakby ci sie udalo uzyskac tak duzy
    proporcjonalnie upust jak mi, mialbys swoje 190 zeta, i tylko 10 mega mniej
    niz zalozyles, mysle ze nie bylo by to duzym problemem