  • Data: 2010-03-06 12:15:57
    Temat: Re: Czy mogę nie płacić?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    scream pisze:

    > Tu nie chodzi tylko o gry online, ale także o ściąganie/wysyłanie plików,
    > słuchanie muzyki, oglądanie video, cokolwiek. Najsmieszniejsze jest to, ze
    > mam te ich łącze od 6 czy 7 lat, od kiedy tylko zaczeli oferowac usluge
    > (bylem jednym z pierwszych klientow) i poza początkowym okresem cały czas
    > działało świetnie. A od połowy listopada jest niesamowita kicha...

    Ja rozumiem, że chcesz mieć "najwięcej". Ale do gier online, słuchania
    muzyki, oglądania video nie potrzeba 30Mbitów. Prawdopodobnie
    wystarczyłoby ok 1Mbitów stabilnie działającego. Przy ściąganiu plików
    jest różnica faktycznie - tylko pytanie, czy faktycznie tyle ich ściągasz :)

    Jak masz 30 Mbitów i nie działa, to kup coś mniejszego co będzie
    działać. Innej opcji nie masz, ale oczywiście reklamuj na piśmie
    wszystko, tylko musisz się liczyć, że na rozpatrzenie reklamacji
    operator ma 30 dni, nie musi wszystkich twoich roszczeń uwzględnić itd.
    Generalnie zasada jest taka, że najskuteczniejsze jest głosowanie ....
    nogami (czyli przejście do innego operatora), jak takiego nie ma, co
    oznacza, że aktualny operator ma coś nie tak z ofertą (skoro inni jakimś
    dziwnym trafem nie chcą/nie mogą zapewnić porównywalnej oferty, tylko
    działającej). Często jest tak, że niektórzy nie idą na ilość, ale
    trzymają jakość. Wybór zawsze należy do klienta.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7