  • Data: 2011-12-26 16:52:37
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Lokator

    > No, to "postawiłem się": ona ma jedynie problem z tym, jak tu możliwie
    > szybko ściągnąć ze mnie niewiele ponad 2 tys. zł. Przy czym problem jest
    > w zasadzie pozorny - bo będę miał te pieniądze za 3 tygodnie.

    Skąd wiesz, jaką ona ma sytuację? Poza tym skąd ona ma wiedzieć, że
    rzeczywiście zapłacisz wszystko za 3 tygodnie? Z tego co pisałeś, już 2
    miesiące nie płacisz. Większość dłużników udaje, ze chce zapłacić, jutro,
    za tydzień, za miesiąc, a jak przychodzi co do czego, to znowu
    przeciągają i tak bez końca.

    > A teraz Ty - i wszystkie pozostałe mądrale, zalecające mi "postawianie
    > się" - postawcie się najpierw w jego sytuacji, a potem w mojej. I
    > oceńcie, kto ma twardszy orzech do zgryzienia, i przykrzejszą sytuację.

    Tyle, że Twoja sytuacja nie jest zawiniona przez osobę, która wynajmuje
    Ci mieszkanie, a jej jest jak najbardziej zawiniona przez Ciebie, bo to
    Ty jej nie płacisz. Z tego co piszesz, już prawie dwa miesiące, a
    zapłacić zamieszasz za kolejny prawie miesiąc. W dodatku mieszkanie na
    koszt obcej osoby przez 2-3 miesiące nazywasz "problemem pozornym". Wcale
    się nie dziwie, że znudziło jej się czekać.