  • Data: 2011-12-26 17:06:03
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: " Lokator" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > Skąd wiesz, jaką ona ma sytuację?

    Popatrz - akurat tak się składa, że wiem: są to dość zamożni (jak na polskie
    warunki) ludzie, na stałe mieszkający i zarabiający za granicą, a mieszkanie
    odnajmujący na zasadzie "bo co ma stać puste".

    > Poza tym skąd ona ma wiedzieć, że
    > rzeczywiście zapłacisz wszystko za 3 tygodnie?

    W taki sposób to wszystko można zanegować.

    > Z tego co pisałeś, już 2
    > miesiące nie płacisz. Większość dłużników udaje, ze chce zapłacić, ju
    > tro,
    > za tydzień, za miesiąc, a jak przychodzi co do czego, to znowu
    > przeciągają i tak bez końca.

    A kto ci naopowiadał, że "większość dłużników udaje, że chce zapłacić"? Żal mi
    cię.

    > Tyle, że Twoja sytuacja nie jest zawiniona przez osobę, która wynajmuje
    > Ci mieszkanie, a jej jest jak najbardziej zawiniona przez Ciebie, bo to
    > Ty jej nie płacisz.

    Mojej winy także jest tu mało - wypadki losowe, niestety, czasem się zdarzają.
    A mieszkam już od prawie półtora roku, i przed tymi fatalnymi dwoma miesiącami
    wszystko było regulowane terminowo i w pełnej wysokości. Ale wystarczyły dwa
    miesiące problemów - i "won natychmiast!".