  • Data: 2011-12-26 17:06:28
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: RedLite <y...@b...ua> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-26 17:36, Lokator pisze:

    > Czy to znaczy, że dobrze interpretuję sprawę, iż nawet, jeśli zapisy umowy
    > były "ostrzejsze" - to w sytuacji, gdy są one sprzeczne z postanowieniami
    > przepisów "o ochronie lokatora", są one po prostu nieważne?

    Tzn, że właściciel może oczywiście uważać inaczej. I znaczy, że jeśli
    zrobi cokolwiek co jest sprzeczne zapisami ustawowymi, będziesz mógł z
    powodzeniem dochodzić swoich praw w sądzie.

    Jeśli faktycznie grozi Ci, że pod Twoją nieobecność wywali manele na
    ulicę i jeśli widzisz, że to jest nieuzasadniona agresja ze strony w
    właściciela, zmień zamki i przeczekaj do końca stycznia. [Oczywiście po
    drodze pieniądze musisz mu zwrócić, za zaległość jaki i bieżące]

    /Bo zawsze można walczyć w sądzie o odszkodowania itd. ale trudno to
    robić bez dachu nad głową. ;)

    > Czyli w zasadzie nie można mnie zmuszać do "przekazania lokalu" w tym okresie?

    Można.
    Ja pisałem o eksmisji; o eksmisji zaś, decyduje sąd na podstawie
    polskiego prawa. A w polskim prawie jest tak, jak wcześniej napisałem...

    --

    *RedLite*