  • Data: 2011-12-26 20:48:54
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Dec 2011, ToMasz wrote:

> [...]
    [...]
    > Teraz ja mam pytanie związane z tym tematem. o ile są przepisy
    > uniemożliwiające skuteczną eksmisje i odzyskanie właścicielowi swojego
    > lokalu, czy może on wytoczyć sprawę cywilną lokatorowi, o to że lokator nie
    > płacąc czynszów powoduje takie a nie inne straty z tego tytułu?

    Padło - należą mu się odsetki.
    Nie widzę możliwości, żeby mógł wykazać inne straty z tego tytułu,
    bo z tytułu spóźnienia spłaty są odsetki właśnie, a z tytułu użytkowania
    mieszkania do końca okresu wypowiedzenia (ograniczonego "od dołu"
    ustawowymi warunkami) w sposób oczywisty się nic nie należy (bo
    z umowy wynika, że mieszkanie *miało* być zajmowane).

    pzdr, Gotfryd