  • Data: 2006-07-17 17:15:19
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > - nie jest badana sprawnośc techniczna roweru przed dopuszczeniem do
    > ruchu na drodze publicznej, każdy dureń może sobie wyjechać czym chce,
    > na łysych oponkach, bez świateł, z jednym hamulcem...

    Ja sobie parę dni temu, w trakcie wizyty w sklepie rowerowym
    uświadomiłem, że w Polsce sprzedaje sie rowery niezdolne do ruchu
    drogowego!!! W "obowiązkowym" fabrycznym wyposażeniu są dwa światełka
    odblaskowe wielkości połowy znaczka pocztowego- ani świateł, ani dzwonka
    nie trzeba! Nie jestem pewien, co z hamulcami ;-)

    M.