  • Data: 2006-07-18 00:30:18
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > To już jest poza mną jako ubezpieczonym.

    Czyli innymi słowy masz to w nosie? To dlaczego problem odszkodowania
    dla ciebie ma obchodzić rowerzystę-sprawcę? A powalcz sobie trochę w
    sądzie ;->

    > Ale niech kolarz też się obowiązkowo ubezpieczy.

    A dlaczego nie pieszy?

    Z rowerzystami póki co problemów nie miałem (tylko coniektórych solidnie
    zrugałem za brak świateł) a jeden pieszy mało co mnie nie staranował
    (serio, serio - leciał do tramwaju).

    [ciach]

    > Cóz zatem przeszkadza wprowadzeniu obowiązkowego OC dla rowerzystów?

    Pomyśl.

    > A skąd ci przyszło do głowy, że chcę? Czytaj ze zrozumieniem.
    > Nie wymyślaj teorii i nie usiłuj wkładać ich w cudze usta a potem z nimi
    > polemizować - jaki to ma sens?

    Chcesz chcesz, tylko może sobie z tego nie zdajesz sprawy ;)

    Narzekasz na brak oznakowań i domagasz się obowiązkowego ubezpieczenia -
    cóż...

    > Wskazuję na różnice w traktowaniu przez prawo pojazdów samochodowych i
    > rowerów twierdząc, że nie ma mowy o ich "równości" jako uczestników
    > ruchu drogowego.

    A powykazywać Ci różnice w traktowaniu np. samochodów ciężarowych i
    osobowych? Albo motocykli i samochodów? Albo motorowerów i autobusów?
    Albo ciągników rolniczych i rowerów?

    Żadne z tych pojazdów nie są "równorzędne" - a jednak wszystkie mają
    prawo korzystać z dróg (w ramach istniejących przepisów).