  • Data: 2006-07-17 20:26:55
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hu5to3-ges.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Przynajmniej teoretycznie ;)

    To już jest poza mną jako ubezpieczonym.
    Ale niech kolarz też się obowiązkowo ubezpieczy.

    > Procedura jest dokładnie taka sama, jak w przypadku "opornych"
    > ubezpieczycieli - wezwanie, pozew, egzekucja.
    Cóz zatem przeszkadza wprowadzeniu obowiązkowego OC dla rowerzystów?

    > Sęk w tym, że jak już wprowadzisz obowiązek rejestracji rowerów
    A skąd ci przyszło do głowy, że chcę? Czytaj ze zrozumieniem.
    Nie wymyślaj teorii i nie usiłuj wkładać ich w cudze usta a potem z nimi
    polemizować - jaki to ma sens?
    Wskazuję na różnice w traktowaniu przez prawo pojazdów samochodowych i
    rowerów twierdząc, że nie ma mowy o ich "równości" jako uczestników ruchu
    drogowego.

    Jotte