eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy konsument ma prawo do zwrotu towaru bez wad? › Re: Czy konsument ma prawo do zwrotu towaru bez wad?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Monika Kowalik" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy konsument ma prawo do zwrotu towaru bez wad?
    Date: Tue, 14 Aug 2007 07:10:44 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <f9rkhk$qp0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <46c0cbe9$0$25129$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: sybilla.iung.pulawy.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187075444 27424 172.20.26.236 (14 Aug 2007 07:10:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Aug 2007 07:10:44 +0000 (UTC)
    X-User: kowalikm
    X-Forwarded-For: 217.113.158.24
    X-Remote-IP: sybilla.iung.pulawy.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:480001
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja ostatnio wpadłam do Carrfura na szybkie zakupy. Wrzyciłam do koszyka
    czytadło z pierwszej z brzegu półki - była to Olivia bez rzadnych gażetów, bez
    folii. Przyznam że nie patrzyłam na cenę, bo jestem przyzwyczajona, że tego
    typu gazety raczej nie kosztują więcej niż 5 zeta (co najwyżej podrożała z 50
    gr). Przy kasie wydałam ok. 100 zł - jakież było moje zdziwienie jak na
    rachunku było prawie 17 zł. Oczywiście przy kasie załatwić nic nie można.
    Dodatkowym utrudnieniem był wrzeszczący brzdąc w koszyku. Uparłam się i
    poszłam do punktu obsługi z wiadmością, iż chcę zwrócić gazetę, ponieważ nie
    było żadnej widocznej informacji w formie np. folii na gazetce (jak to
    najczęściej się robi) lub wyłożenia ich jakoś osobno. Byłam zainteresowana
    gazetą, ale bez dodatków tańszą o jakieś 12 zł.
    Moja wina, bo już tak robię zakupy - nie przyglądam się zazwyczaj cenom jeśli
    znam towar, czy często kupuję w danym sklepie - dopiero rachunkowi się przyglądam.
    Pani na początku nie chciała przyjąć gazetki, która została praktycznie
    jedynie przeniesiona od kasy do punktu obsługi. To oczywiście wyłącznie moje
    wina, iż nie patrzyłam na cenę. No może. Ale robiąc bardzo często zakupy w
    sklepie na ok. 100 zł., chyba w takiej sytuacji mam prawo zrezygnować.
    Zważywszy na to że towar był "niepełnowartościowy" na półce. Oczywiście Pani w
    kasie również nie informuje "proszę odebrać gażety - dodatek do gazet w
    punkcie obsługi".
    W końcu po uzgodnieniu z przełożonym oddała kasę - z wielką łaską.
    Czy wy również macie problemy z "dobrowolnym" wydaniem dodatków do gazet typu
    płyty czy inne pierdoły? Najczęściej trzeba samemu o to dbać w dużych sklepach...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1