eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ? › Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Fri, 12 May 2006 22:05:51 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <e42pqt$fru$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3tg4i$ei9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3ussp$o3k$1@nemesis.news.tpi.pl> <e3ut7o$n2u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3v0n2$7fk$1@atlantis.news.tpi.pl> <e3vefh$30n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e40121$8do$1@inews.gazeta.pl> <e403hi$8rf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <44639ec2$1@news.home.net.pl> <e409ne$1tn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e42mmm$3cs$1@inews.gazeta.pl> <e42o17$o79$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1147464349 16254 212.76.37.148 (12 May 2006 20:05:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 May 2006 20:05:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: kuba_wr
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:387192
    [ ukryj nagłówki ]

    > A nie bylo jej zadaniem sprzedac bilet, o który poprosil klient?
    Nie. Jej zadaniem było sprzedać USŁUGĘ. Tak, by jak najkorzystniej cenowo wyszło
    to dla klienta.

    > Poza tym to zacytowane przez Ciebie prawidło, to raczej slogan niz prawda.
    WYpowiedziany w jakimś piśmie dla menagerów przez jakiegoś znanego ekonomistę -
    obecnie nie pomnę, bo dawno to było a przez moją głowę przewija się masa różnych
    informacji. Więc coś w tym być musi.


    Gdy jestem zadowolona z
    > uslug jakiejs firmy/fachowca to polecam go znajomym, ale tylko wówczas gdy,
    > akurat szukaja takowego
    Jasne. Ale mówisz znajomym, że Zenek to świetnie okna wprawia, a Józek to
    kafelki tak położył, że po tygodniu odpadły, prawda ? Poczta pantoflowa ma
    zabójczą moc :)

    > Nie sprawdzilam bo sie spieszylam, a nic mnie nie zaniepokoiło, bo cena biletu
    > do Tarnowa, traf chcial, byla taka sama jak do Katowic. Poniewaz jednak
    > kobieta z dwumiesiecznym dzieckiem w wozku nie wyglądala panu konduktorowi na
    > wyłudzaczkę przejazdu "przebookował" mi bilet na Katowice:)
    Tutaj akurat, jeśli było tak jak mówisz, że cena ta sama, to miałaś prawo jechać
    poza stację przeznaczenia, bo mieściłaś się w tym samym przedziale taryfowym.
    Należało jednak zgłosić konduktorowi, że przedłużasz trasę - on by to odnotował
    bez pobierania opłaty w tym przypadku (chyba). Miałaś szczęście, że nie był
    służbistą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1