  • Data: 2006-05-12 23:45:40
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Zwykly bilet i bilet turystyczny to uslugi o odmiennych parametrach.
    > Oto roznice:
    > - jest wazny np. od 18 w piatek do 6 w poniedzialek
    > - jest to bilet imienny - do przejazdow jest uprawniona tylko osoba, na
    > ktora bilet byl wystawiony
    > - nie mozna zwrocic biletu po rozpoczeciu jego waznosci

    Och :)
    <e42nd7$2ulq$1@news2.ipartners.pl>

    Inny przykład? Ok. Chcesz usmażyć kotleta i potrzebujesz oleju. Idziesz
    do sklepu, prosisz o ,,olej''. Dostępny jest ,,olej słonecznikowy'' i
    ,,olej rzepakowy''. Ekspedientka podaje Ci ten droższy, bo w regulaminie
    sklepu jest napisane ,,olej rzepakowy wydaje się na życzenie klienta''.

    I to byłby EOT z mojej strony :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak