eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale? › Re: Czy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale?
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale?
    Date: Sun, 31 Dec 2023 15:48:09 +0100

    W dniu 31.12.2023 o 08:30, Shrek pisze:
    > Oczywiście - ale z tego nie wynika w żadne sposób wina drogiej strony:P

    Oczywiście. A powinna?

    > Z tym wszystko to trochę popłynąłeś.

    Jeśli tak uważasz, to mam nadzieję, że nie kierujesz samochodem. Nie ma
    czegoś takiego, ze widzę zagrożenie, ale jadę, bo mam pierwszeństwo.

    > Już ci pisałem, że z tym "mogłeś" to trochę przesadziłeś. Bardziej
    > pasuje tu "powinieneś".

    Nie za bardzo wiem, co przez to rozumiesz. Jeśli gość Ci wyjedzie z
    podporządkowanej na tyle blisko, że nie zdołałeś się zatrzymać, to może
    i powinieneś", ale nie "mogłeś" i trudno Ci winę przypisać.

    --
    (~) Robert Tomasik