  • Data: 2003-07-02 10:33:28
    Temat: Re: Czy jest sens walczyć ze spamem?
    Od: "Dawid Szałęga" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgłoś do polspamu lub/i innej bazy spamerów. Jak firmie zacznie
    > odrzucać poczte to sie zdziwi :-)

    Niewiele to pomoże z prostego powodu: większość administratorów ma gdzieś
    bazę polspamu (wiem z doświadczenia, bo przez długi okres próbowałem pozbyć
    się spamu w ten sposób).
    Po drugie coś takiego nie zostanie uznane za spam (treść którą zacytowałem w
    moim pierwszym poscie wyraźnie mówi, że maile dostaję na własne życzenie).

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Szałęga