eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze) › Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze)
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły
    spożywcze)
    Date: Thu, 6 Jun 2024 01:10:05 +0200

    W dniu 05.06.2024 o 11:15, Trybun pisze:

    > W miejscowej sieci sklepów "Twój Market", jest jeszcze większe kuriozum
    > w nazewnictwie. "Pasztet z gęsią", nie z gęsi ale z gęsią.. Oczywiście
    > nawet na papierze o składnikach nie ma śladu gęsi. Gęś jest tylko w nazwie.

    Ja kupiłam dzisiaj bardzo dobry pasztet z perliczki (w słoiczku)
    Gest też z gęsi, ale nie wiem czy dobry i czy dobry może być z tej świni
    dzika.

    Raz zjadlam jeden ząbek to mi się odbijało przez tydzień. To był
    pierwszy i ostatni raz.
    Kiedyś musialam wysiąść z autobusu bo mi się robiło słabo. Ktoś się
    nażarł czosnku i trasznie cuchnęło.

    > To czym to idzie, modą czy jednak walorami smakowymi? Bo jak dla mnie
    > kawior, szampan czy te prawie wszystkie "owoce morza" które oczywiście
    > swoje kosztują to produkty nie dla smakoszy a dla zblazowanych bogaczy i
    > tych co takich usiłują naśladować.

    Chyba ani jednego owocu morza nigdy nie zjadłam. Boję się o swój żołądek.

    --
    animka