eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze) › Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze)
    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły
    spożywcze)
    Date: Tue, 4 Jun 2024 08:21:13 +0200

    W dniu 03.06.2024 o 21:00, J.F pisze:
    > To co się znajdzie?
    > Cos mi się widzi, ze coś ci się ubzdurało, albo jakis wegetariański
    > kupiłeś.
    > Choć z nazwy "paprykarz" nie wynika ryba, ale papryka.
    > Ale "z łososiem" zobowiązuje, choćby go tam 1% miało być :-)
    >
    > https://www.polskieradio.pl/8/2385/artykul/3257773,p
    aprykarz-szczecinski-co-o-nim-wiemy

    > konserwa ze śmieci ... tzn z odpadów :-)

    Nazwa tego czegoś zapożyczona z czasów gdy w puszcze było około 50%
    ryby, reszta to ryż i pomidory, to był paprykarz rybny. Dzisiaj też tak
    go nazywają, i podają rybę w składzie tylko że już w środku ryby nie
    klient nie znajdzie.

    > A to taki z rzeki/jeziora był, czy pełnomorski-oceaniczny?
    > Choc one akurat na przemian w rzekach i oceanach żyją.
    >
    > Łosoś ogólnie bardzo smaczny jest, ale to musisz filet lub wędzonego w
    > sklepie kupić, atlantyckiego, lub norweskiego.
    >
    > Drawa powiadasz? A ten to chyba powinien zalatywac błotem
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%81oso%C5%9B_szlach
    etny

    > J.

    Ja cię pier... kolejny mędrzec szafujący mądrościami znalezionymi w
    Wiki. Za przeproszeniem, Ty nie podawaj mi danych z Wiki jako argumentu
    tylko zapytaj wiedzących czy Wiki pisze prawdę. Jako Polak powinieneś
    wiedzieć i bez zaglądania do mądrych ksiąg  wiedzieć że w swoim czasie
    na rzece Drawie i jej dorzeczu żył endemiczny gatunek łososia który nie
    występował nigdzie indziej.
    Ale błotem zalatują te najprawdopodobniej hodowane na farmach. W Polsce
    chyba zresztą nikt już nie sprzedaje "dzikich łososi", tylko te
    faszerowane różnym świństwem jak kurczaki  na fermach drobiu.