eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze) › Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze)
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły
    spożywcze)
    Date: Mon, 3 Jun 2024 21:00:12 +0200

    On Mon, 3 Jun 2024 18:38:31 +0200, Trybun wrote:
> [...]

    Bo to chyba od koloru i wyglądu.

    > Niedawno miałem w ręku puszkę Paprykarza Szczecińskiego "z łososiem",
    > oczywiście w tej puszcze nie znajdzie nie tylko łososia ale w ogóle
    > żadnej ryby.

    To co się znajdzie?
    Cos mi się widzi, ze coś ci się ubzdurało, albo jakis wegetariański
    kupiłeś.
    Choć z nazwy "paprykarz" nie wynika ryba, ale papryka.
    Ale "z łososiem" zobowiązuje, choćby go tam 1% miało być :-)

    https://www.polskieradio.pl/8/2385/artykul/3257773,p
    aprykarz-szczecinski-co-o-nim-wiemy

    konserwa ze śmieci ... tzn z odpadów :-)

    > Aby docenić smak łososia to chyba trzeba mieć jakieś specjalne
    > predyspozycje. Tak jak i do kawioru. Osobiście to raz zasmakował mi
    > łosoś którego sam złowiłem na rzece Drawie i usmażyłem. Natomiast te
    > wędzone z sklepu to jak dla mnie są zwyczajnie za tłuste, bardzo często
    > zalatują błotem.

    A to taki z rzeki/jeziora był, czy pełnomorski-oceaniczny?
    Choc one akurat na przemian w rzekach i oceanach żyją.

    Łosoś ogólnie bardzo smaczny jest, ale to musisz filet lub wędzonego w
    sklepie kupić, atlantyckiego, lub norweskiego.

    Drawa powiadasz? A ten to chyba powinien zalatywac błotem

    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%81oso%C5%9B_szlach
    etny

    J.