eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze) › Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze)
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły
    spożywcze)
    Date: Sun, 2 Jun 2024 20:44:35 +0200

    W dniu 02.06.2024 o 09:36, Trybun pisze:

    > Zdaje się że PIH to tylko kolejna instytucja na papierze. Próbowałem do
    > nich zgłosić notoryczne oszukiwanie na wadze "towarów na tacce"
    > praktykowane przez sklep intermarche. Pierwsze zainteresowałem policję,
    > oczywiście nic z tego, "w takich sprawach nie interweniujemy", polecili
    > mi właśnie PIH,. Niestety procedury które musi przechodzić oszukany,
    > wkurwiony klient uniemożliwiają złożenie zgłoszenia,. Pytają się nie o
    > konkrety sprawy a przede wszystkim interesuje ich osoba oszukanego
    > klienta, i związane z tym bzdurne pytanie o rozmiar butów pańskiej
> [...]

    Siostra kiedyś razem ze swoim mężem przywieźli całe pudło łososia w
    tubkach. Córka sobie to wyciskała na chleb z masleem i szynką. Ja nie
    tknęłam nie wiem dlaczego. Do tej pory nie znam smaku łososia, chociaż
    on podobno był pyszny. Wbiłam sobie w głowę, że nie lubię łososia.

    Tam w Szwecji nie kupowali na sztuki tylko w całych pudłach. Tak samo
    jak np.kawę czekoladową, która była wspaniaŁa.

    --
    animka