    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy coś mi możezrobić?
    Date: Mon, 18 May 2009 13:46:32 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 18 May 2009 06:39:31 -0700, BK napisał(a):

    > Umowa w zaden sposob nie jest wiazaca, zawarto ja w zlej formie.
    > Przeniesienie wlasnosci nieruchomosci [czy tez umowa przedwstepna] musi
    > miec forme aktu notrailanego i to bezwzglednie. Koniec, kropka.

    Mylisz się. Jest wiążąca ale wywołuje słabsze skutki niż gdyby była
    zawarta notarialnie. Nie można żądać wykonania umowy przyrzeczonej, ale
    można żądać pokrycia strat wynikłych z jej niewykonania.

    > Nic Ci nie moze zrobic, zwlaszcza, ze dochodzi do tego fakt, ze umowe
    > zawieral tylko z jednym wspolwlascicielem, ktory nie mial prawa
    > samodzielnie dysponowac nieruchomoscia.

    To jest problem, którego nie podejmę się rozstrzygnąć. Nie bardzo wiem
    jak może być interpretowany ten podpis męża.